Üniversitesi İşletme Bölümü’nde tamamladı.Ana bilim dalı olarak pazar araştırmaları ve reklamcılığı seçen Özbek, İKSV, TV8, Baymak gibi farklı kuruluşlarda staj yaptı. Mezuniyetinin ardından dijital iletişimin farklı disiplinlerinde çalışan ajanslarda, çeşitli görevler alarak iş hayatına profesyonel olarak giriş yaptı. 2012 - 2015 yılları arasında direktörlüğünü üstlendiği Youth / Media - Dijital ile yerel ve global olarak öncü markalar, kamu kurum ve kuruluşları, ünlü isimler ile ödüllü projelere imza attı. 2015 yılında 1 yıllık girişimcilik deneyiminin ardından, 2016 yılında Net Holding bünyesinde bulunan Ekspres Yatırım’da VP of Marketing olarak görev yaptı. Bitcoin ve blockchain’e kişisel olarak ilgi duyan Özbek’in yolu 2018 yılında BtcTurk ile kesişti, ve halen markanın pazarlama iletişimi süreçlerini BtcTurk Pazarlama Direktörü olarak yönetmektedir.
Neden Reklamcı oldu?
Reklam alanında çalışan bir bilim insanı olarak "Düşünme sanatını öğrenmek için."
Neden Reklamcı oldu?
İş gereği hayal kuruyorsun ve birileri o hayalin gerçekleşmesi için -şartlar elverdiğince- para harcıyor. Kabul edelim, Türkiye’de bulması kolay bir şey değil. Reklamcı olma sebebimi okudunuz, teşekkürler.
Neden Reklamcı oldu?
“Eskişehir Anadolu Üniversitesi İletişim Bölümü’nde okudu. 2004 yılında gezmek için geldiği İstanbul’da, arkadaşlarının yönlendirmesiyle hiç aklında yokken 1 gün içinde reklam yazarı olarak işe başladı.”
Neden Reklamcı oldu?
“Küçükken hayal dünyamda yarattığım hikayelerde farklı başrollere bürünmemle başlayan yazarlık ateşi, lisedeki sıkıcı matematik derslerinde sıranın altından gizli gizli yazdığım denemelerle, hikayelerle iyice harlandı.
Babamın da o zamanlar Reklam Fotoğrafçısı olduğunu düşünürsek ve stüdyosuna her gidişimde dönemin en havalı reklamcılarıyla karşılaşınca… kendime “Ben reklamcı olacağım!” sözünü verdim.”
Neden Reklamcı oldu?
“Marmara Üniversitesi Grafik Tasarım Bölümü'nde daha öğrenciyken DDB&Co.'da Art Direktör olarak reklamcılığa başlayan Şeşen, 10 yılı aşan kariyerinde birçok ajansta, birçok farklı marka için reklam üretti.”
Neden Reklamcı oldu?
13 yıl, İstanbul’da çeşitli uluslararası reklam ajanslarında, reklam yazarlığı yaptı. Reklam yazmanın yanında, çocuk hikâyeleri ve masallar yazdı. 2009’da, Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi’nde öğretim görevlisi oldu.
Neden Reklamcı oldu?
“Reklamcılık sizden daha fazla okumanızı, izlemenizi, gezmenizi, keşfetmenizi istiyor… Bunların tamamı da hayatı yaşamak oluyor. Reklamcı olma sebebim tam olarak budur.”
LinkedIn sayfası için tıklayın!
Neden Reklamcı oldu?
“Reklam, içinde edebiyat, resim, müzik, teknoloji gibi pek çok farklı disiplini içinde barındıruyor. Farklı disiplinleri birleştirerek yepyeni bir şey üretme hissi beni çok heyecanlandırıyor. Ucu bucağı yok. Buna ek olarak ilk kez bir happy hour’a katıldıktan sonra da doğru kararı verdiğimi anlamıştım…”
LinkedIn sayfası için tıklayın!
Neden Reklamcı oldu?
“Reklamcılığı ünlülerle fotoğraf çektirmenin kolay bir yöntemi olarak görmem, bu sektöre adım atmamın temel sebebini oluşturuyor.”
Neden Reklamcı oldu?
Kariyerine Tribal Worldwide İstanbul’da planlama departmanında başladı. Bu başlangıç, geleneksel kampanyalardan, dijital projelere, iş geliştirmeden, sosyal medya iletişimlerine kadar farklı disiplinleri bir arada görmesine olanak sağladı.
LinkedIn sayfası için tıklayın!
Neden Reklamcı oldu?
"Çünkü iyi fikirlerin alkışlandığı bir meslek."
Neden Reklamcı oldu?
"Çocukluğum ve gençliğim Esenler ve Bayrampaşa’da geçti. Birçok farklı yerde çalıştım. Bakır doğramacı, klimacı, marangoz… Neleri yapamayacağımı farklı şekillerde tecrübe ettim. Bakır doğrayamıyorum gerçekten.
Sonra, sokaktaki ve okuldaki arkadaşlarıma fikirlerimi satabildiğimi fark ettim. Aileme ve akrabalarıma söylediğim yalanlar da senaryo yazma konusunda beni çok geliştirdi. Sonrası merak, çalışma ve pratik. (Sayısalım da çok kötüydü açıkçası. Hala da çok kötü.) “Nasıl yapıyorlar lan bu işleri?” diye sorarak başlayıp, devam ettim. Çok hedefli, çok bilerek ve çok isteyerek reklamcılık bölümünde okudum ve sektöre girdim. Çok da mutluyum."
Neden Reklamcı oldu?
"10 yaşında, o zaman safça ilk örneğini yazdığını düşündüğü, fantastik öyküsüyle yazarlığa adım attı. Seneler içinde denemeler ve öyküler yaza yaza, yazmanın en sevdiği şey olduğuna karar verdi. Reklam sektörüne dair anlatılanları duyduğunda "Bir şeyler yazıp çizdiğin için para mı veriyorlar gerçekten?" şaşkınlığı yaşayıp, reklamcı olmaya karar verdi."